Subject: FW: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 09:24:24 +0300

From: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 11, 2025 12:43 AM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs

Hei,

Palun minu nimele, Deltas järjena 7.2-2/24/25976-8

Rõuge valla üldplaneering, avaliku väljapaneku järgne KOV infopäring

Päringu teostaja andmed allpool.

Tänud!

Tuuli

From: Maret Einla <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 5, 2025 9:28 AM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Rõuge valla ÜP tehtud ettepanek - kergliiklustee

Tere

Rõuge valla ÜP avaliku väljapaneku ajal laekus 2 ettepanekut, et Misso
alevikus paiknev kergliiklustee võiks olla ka aleviku piirist kalmistuni.
Riia mnt 1 (46801:003:0194) kuni Oravasaare (46801:001:0302).

Kuna liitusin ÜP protsessi aasta tagasi ei ole ma teadlik, kas see teema
on olnud eelnevalt arutuses.

Kuna töötasin Misso VV siis kui Riia- Pihkva mnt rekonstrueeriti tean, et
ka siis oli antud teema aktuaalne.

Palun Transpordiameti seisukohta, kas eelnimetatud ettepaneku võiks lisada
ÜP-sse märkega planeeritud jalgratta- ja jalgtee.

Kui tegevus nõuab kinnistu omanikelt kooskõlastusi oleme nõus selle
omaltpoolt korraldama.

Vastust ootama jäädes

Heade soovidega

Maret Einla

Maa- ja planeeringuspetsialist

TELEFON

E-POST

VEEB

FACEBOOK

+372 520 6945

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rougevald.ee/> www.rougevald.ee

 <https://www.facebook.com/rougevald> Rõuge vald